Khanpur Dam Yang Kering Tiada Air

Live Update: 14 Feb ’10, 10.33am PKT PST
From: Nokia E71
Author: KNizam

Tu dia, water level sepatutnya boleh sampai kat signboard ni
Tapi sebab musin sejuk yang kering, hujan pun takde so air pun x de lah kat empangan khanpur ni
Ada air pun mmg sket sangat, air sampai jauh ke tengah nun
Memang boleh la kalau nak berjalan kat dasar tasik, hatta nak main kriket dalam dasar tasik pun boleh wooooo hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.