Keunikan Senibina Bangunan KTMB

Dulu masa belum ada duke highway, aku selalu lalu elevated highway ke kl dan setiap hari akan melewati bangunan ktmb neh
Bagi aku mmg x jemu la memandang senibiba bangunan ktmb neh kan
Walaupun kl kini dipenuhi bangunan2 pencakar langit yang hebat2
Namun bagi aku bangunan ktmb neh lagi cantik la
Bangunan neh x lah moden tapi design senibina dia mmg something yang kita gelarkan warisan negara
Respectlah pada designer dengan architect pada masa dulu kan
Diaorang bina bangunan mmg ada nilai estetika bukan sekadar memikirkan design yang moden pada masa itu sahaja
aku nampak yang ytl nak takeover bangunan balai seni lukis negara depan ktmb neh
Harap2 pembangunan yg dicadangkan dapat mengekalkan bangunan ktmb yang selayaknya diiktiraf sebagai unesco world heritage

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 responses to “Keunikan Senibina Bangunan KTMB

  1. Senibina yang memikat walaupun tak mencakar langit.
    cantik pada pandangan itu lebih baik daripada cakar langit.

    Reply

    KNizam Reply:

    safar : hehe tuh la kan. mmg cool giler ah design. dah maju kan pemikiran orang2 dulu. hehe 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.