Kerang Gergasi Menampakkan Diri | Pasar Kota Kinabalu, Sabah Bah!

Live Update: 20 Dec ’11, 12.48pm PKT | From: iPhone 4 via Maxis MY & Mobilink PK | Author: KNizam

tudiaaaa mcm dah lama la tak belasah kerang bakar kan
dok kat sabah paling heaven seafood depa lah mmg fresh
cakap je nak apa semua jenis seafood ada kat sini woooo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

6 responses to “Kerang Gergasi Menampakkan Diri | Pasar Kota Kinabalu, Sabah Bah!

  1. besar wehhh….

    Reply

    KNizam Reply:

    paeh : memang besar siotttt hehe 🙂

    Reply

  2. aku memang suka kerang bakar ni, ada sesetengah tempat diorang buat kerang rebus

    Reply

    KNizam Reply:

    juan : sedap kan. cecah sambal cili hehe 🙂

    Reply

  3. Lama tak mai, tengok2 dia dah ada di Malaysia rupanya. Boleh lah makan puas2 ye. Suami saya telan air liur tengok roti canai banjir kat bawah nun 😀

    Reply

    KNizam Reply:

    ijan : hehe roti chanai banjir memang terbaek hehe 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge