Kena Beli Bat Cricket Ni, Cricket Is A Religion Di Sini Ya | Rajah Bazaar, Rawalpindi

Live Update: 31 Aug ’10, 4.58pm PKT PST | From: Nokia E71, Nokia N97 or iPhone 3Gs | Author: KNizam

kat pakistan ni mmg semua orang tengah menggila kriket
kat mana korang akan nampak depa main kriket ok
aku pun dah terikut2 pasal kriket ni hehe
tuh yabg terasa nak beli bat kriket ngan bola ni
bosan2 boleh main ngan guard aku kat laman rumah
semua peralatan sukan ni dibuat di sialkot tau
cricket is a religion, hockey is our hope – slogan depa hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.