Kelas Memasak Sudah Bermula. Hehe

Live Update: 15 Nov ’09, 9.39pm MYT PST
From: Nokia E71
Author: KNizam

Haha balik je from rawalpindi gua rasa mau makan sayur kobis goreng la
Mcm dah lama plak x pekena stir fried cabbage kan. Hehe
Aku check cili ada, bawang semua ada
Biasanya aku x masukkan tomato tapi kali neh letak la sebijik nak bagi masam sket kan. Hehe
Best wooooo masak memasak neh
Masak mmg la best, nak sediakan bahan pun best, paling x best nak kemas lepas dah masak kan. Hehe
Nantikan gambar stir fried cabbages bersama tomato dan halia di dalam posting seterusnya. Hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

18 responses to “Kelas Memasak Sudah Bermula. Hehe

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.