Kelas Memasak Sudah Bermula. Hehe

Live Update: 15 Nov ’09, 9.39pm MYT PST
From: Nokia E71
Author: KNizam

Haha balik je from rawalpindi gua rasa mau makan sayur kobis goreng la
Mcm dah lama plak x pekena stir fried cabbage kan. Hehe
Aku check cili ada, bawang semua ada
Biasanya aku x masukkan tomato tapi kali neh letak la sebijik nak bagi masam sket kan. Hehe
Best wooooo masak memasak neh
Masak mmg la best, nak sediakan bahan pun best, paling x best nak kemas lepas dah masak kan. Hehe
Nantikan gambar stir fried cabbages bersama tomato dan halia di dalam posting seterusnya. Hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

18 responses to “Kelas Memasak Sudah Bermula. Hehe

  1. Perghh..dasat2..ada tokoh jd chef. Bole order ke? Hehe…

    Reply

  2. Knizam ni bukan sekadar tukang makan je ( cam si Zool) tapi tukang masak yang handal.. Bertuah sapa jadi bini dia ni..

    Reply

  3. hohoho.. wow, halusnya ko potong.. kalo aku, besar ibu jari pun aku campak jer dalam kuali tue.. haha, malas punya pasal.. btw, bawang putih kena potong secara melintang ke memanjang?

    Reply

  4. Wah, semuanya dah lengkaplah! Dah boleh masak dah! Lepas ni kuranglah sikit makan makanan Pakistan ye! Sebab dah masak ikut citarasa sendiri, selera Malaysia!

    Reply

  5. Masak sendiri, makan sendiri?

    Reply

  6. Klu semua dah lengkap..bolehlah kacukkan masakan Malaysia ngan Pakistan….: )

    Reply

  7. bro.. halusnye ricik sayur… kalau chef wan tengok.. komfem nanges dowh~ hahaha

    Reply

  8. haha.. tak leh blah cara potong2 tuh.. tambah2 bawang putih.. 😛

    Reply

  9. rajinnyerr abang knizam tewww.. ehehe

    Reply

  10. saya pun suka masak tapi mengemas selepas memasak tu… wahhhh… malas jugak.

    Reply

  11. Caiyolah Chef KNizam.

    Reply

    KNizam Reply:

    eriyza : hehe biasalah tuh. hehe tengkiu2 🙂

    Reply

  12. wah banyaknya halia, berapa org makan nie knizam . . . .

    Reply

    KNizam Reply:

    noni : hali nak bagi lagi pedas sebenarnya. hehe 🙂

    Reply

  13. Aku ada isteri. Tak perlulah buat semua ni 🙂

    Reply

    KNizam Reply:

    azwan : kena tahu jugak woooo. karang isteri dalam pantang ke apa ke. hehe 🙂

    Reply

  14. Nampak masih segar.tentu sudah masak dan makan terus masuk ke
    dalam perut.kenyang sudah si knizam ni.hehehe…….

    Reply

    KNizam Reply:

    safar : hehe mmg items semua kena la segar2 kan. hehe 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.