Kecoh Di Perak – MB Perak Umum Bubar DUN Serta-Merta ! & Empat ADUN Perak Sertai Sidang Akhbar Bersama Najib !

ntah hapa2 la kat perak neh sekarang

apa cerita yeop !

MB Perak Umum Bubar DUN Serta-Merta

sumber here

IPOH 4 Feb. – Menteri Besar Perak, Datuk Seri Mohammad Nizar Jamaluddin hari ini mengambil tindakan drastik dan luar biasa apabila mengumumkan pembubaran Dewan Undangan Negeri (DUN) serta-merta.

Beliau berkata dalam satu sidang akhbar di Ipoh hari ini bahawa beliau akan menghadap Sultan Perak Sultan Azlan Shah petang ini untuk mendapatkan perkenan baginda. – Bernama

Empat ADUN Perak Sertai Sidang Akhbar Bersama Najib

PUTRAJAYA 4 Feb. – Empat Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Perak, Jamaluddin Mohd. Radzi, Mohd. Osman Jailu, Hee Yit Fong dan Nasharuddin Hashim akan menyertai sidang akhbar khas bersama Datuk Seri Najib Tun Razak yang akan diadakan sebentar lagi di pejabat Timbalan Perdana Menteri di sini petang ini. – Utusan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8 responses to “Kecoh Di Perak – MB Perak Umum Bubar DUN Serta-Merta ! & Empat ADUN Perak Sertai Sidang Akhbar Bersama Najib !

  1. Heheh menteri besar ni poyo la : P aku bace paper hari ni kata x nak bubar, hari ni cerita lain pula. Org politik mmg mcm tu agaknya.

    Reply

  2. Aku pun tak mengikuti perkembangan sangat dah. Tapi inilah senario yang berlaku. Ada laa perkara-perkara yang tak berkenan di hati laa tu..tp yang pasti kena ingat bukan senang jadi pemimpin.

    Reply

  3. interesting game.. najib tak mau kalah nampaknya.. 4 adun dah dpt..

    Reply

  4. emme : semua mcm hampeh la sekarnag neh. yg jadik mangsa rakyat la kan. haha 🙂

    Reply

  5. shaffik : hehe banyak sangat lah drama lepas ge har tu kan. hehe 🙂

    Reply

  6. budeen : hehe mesti takde melibatkan duit kan. hehe 🙂

    Reply

  7. aku rasa pembubaran DUN adalah jalan terbaik buat masa skg memandangkan kerajaan perak skg pn x stabil..

    Reply

  8. bd : tuh la kan. kena buat election balik la ni eh 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge