Kat Sini Mmg Banyak Pokok Bunga Rose

Live Update: 24 Nov ’09, 10.57am MYT PST
From: Nokia E71
Author: KNizam

Aku perasan kat islamabad neh mmg banyak giler pokok bunga rose neh
Aku rasa mmg sesuai la kan tanam bunga neh sebab sini 4 season
Bunga neh selamba je berbunga tengah2 autumn yg sejuk giler neh kan. Hehe
Kat laman neh pun gardener aku byk siot tanam pokok bunga rose neh. Hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 responses to “Kat Sini Mmg Banyak Pokok Bunga Rose

  1. Tau tak sebab apa kat sana banyak bunga rose? Sebab ada org yang makan bunga rose kot? Buat macam ulam! Tak pun buat air rose @ air mawar, letak dalam makanan dorang. Sebab penah dgr org cakap macam tu!

    Reply

    KNizam Reply:

    myza : hehe mungkin jugak. tapi serius mmg banyak giler ah. kat semua rumah ada pokok rose rasanya ok. hehe 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge