Kalau Takde Ketupat, Mesti Bosan Raya

Hehe neh juadah wajib di pagi raya
Jarang la takde ketupat di pagi raya kan. Hehe
Hari tuh aku letak gambar daun kelapa nak buat kelonsong ketupat
Kali neh aku betul2 letak ketupat plak. Bagi terliur sket
Kalau bukan raya pun ada ketupat, ala masa makan satay or nasi impit ngan kuah lodeh kan
Tapi pagi raya gak la best makan ketupat ngan rendang dan kuah kacang kan. Hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 responses to “Kalau Takde Ketupat, Mesti Bosan Raya

  1. ketupat takpe lagi beb, aku kalo raya x jumpa roti jala, rasa cam tak raya.. HOHO XD

    Reply

  2. bukan sellau dapat makan ketupat
    sekali dah raya
    mesti mau kena ada
    taun nie buat sikit
    okeyla…sekurang
    dpt merasa

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.