Kad Raya Setia Alam La Pulok



Kad Raya Setia Alam La Pulok, originally uploaded by KNizam Artwerk.

Hehe ada lagi kad raya yg baru sampai rupanya. Hehe
Kad raya setia alam la pulok kan
Siap ada recipe rendang kat belakang kat raya tuh
Mmg creative dan pandai la diaorang carik kad raya kan, hehe
Byk nyer open house hari neh kan. Hehe
Selamat menjelajah ke open house masing2 ok

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10 responses to “Kad Raya Setia Alam La Pulok

  1. Jgn dtg rmh Kak Jie, nk g Nilai ari ni

    kehkehkeh…

    Reply

    KNizam Reply:

    k jie : perghhhhh siap bagi warning tuh. hehe 🙂

    Reply

  2. Lawonya kad raya tuh
    ada krawangkrawang lagik
    kalau buat 3D kat raya Guna Photshop tu mesti mengerlit2….

    Reply

    KNizam Reply:

    dee : susah woo kalau nak buat 3d kerawang ukiran melayu tu kan. hanya yang pakar adjer boleh buat. hehe 🙂

    Reply

  3. lama betul tak dapat kad raya
    sebab sekarang ini masing-masing dah guna sms n mms sahaja

    Reply

    KNizam Reply:

    beritasemasa : hehe kada raya hardcopy masih best kan. hehe 🙂

    Reply

  4. ada recipe tu maknanya kena try buat pehtu boleh org dtg umah hihihi

    Reply

    KNizam Reply:

    adila : hehe tunggu lah nanti saya cuba masak sendiri ya 🙂

    Reply

  5. Jgn dtg rmh Kak Jie, nk g Nilai ari ni

    kehkehkeh…

    Reply

    KNizam Reply:

    cc : hehe selamba la replicate neh dowh. haha 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge