Kad Raya & Seni Tulisan Khat Terunggul

Salah satu perkara yang aku suka pasal kad raya ni ialah seni khat jawi dia
Lawa sehhhhhhh tulisan selamat hari raya tu dalam jawi kan
Design kad pun lawa adjer kan. Hehe
Dulu2 masa sek ren agama taman melewar aku ada la jugak belajar seni tulisan khat jawi neh
Sekarang dah kekok la plak nak tulis jawi kan
Dulu2 siap masuk pertandingan lagi dowh. Merasa la berjalan2 masuk contest kat sekolah lain kan
Tapi aku mmg suka la ngan seni khat jawi neh. Mmg lawa kan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

3 responses to “Kad Raya & Seni Tulisan Khat Terunggul

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.