k801i

cam menarik je handphone ni kan. aku rasa nak tukar handphone lar. aku nyer sony ericsson yang T610 ni dah lama sangat dah. aku beli dalam tahun 2003 lagi. so dah dekat 4 tahun. lately ni dia dah banyak buat hal la plak kan. kekadang hang la, kekadang shutdown sendiri lar. benci aku. phone contacts pun dah nak penuh. sms folder apatah lagi. memanjang aku kena delete jer. so malam ni aku nak pergi lowyat nak cari hp baru la.

hopefully dapat la yang sony ericsson gak. malas la nak guna nokia. nanti kena tukar settings plak. culture shock plak nanti. aku ingat lagi masa tukar from nokia 3110 kepada sony ericsson T610 dulu. hari biru aku dibuatnya. dah la button setting lain. nak taip sms, then terhantar la plak. kacau aku dibuatnyer kejap. hehehehehee. so wish me luck, someone might come back with the new hp and perhaps a new deskjet as well! we’ll see ok 🙂

 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge