Jual Karpet Dalam Suasana Berkabus di Changla Gali, Galliyat Valley

Live Update: 9 Aug ’10, 7.46am PKT PST | From: Nokia E71, Nokia N97 or iPhone 3Gs | Author: KNizam

tu dia punyalah banyak karpet yang dijual kat tepi2 jalan
aku rasa karpet ni mesti dalam kebasahan ni ok
dah la area ni tengah berkabus teruk, dengan hujan lagi
malabg betul la kalau terbeli karpet ni surelah kena jemur
aku budget karpet ni dalam 3 ribu rupees ni. design dia cun
hehe terasa nak beli karpet la balik islamabad nanti
karpet sempena raya kan. shopping sakan la kita yer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8 responses to “Jual Karpet Dalam Suasana Berkabus di Changla Gali, Galliyat Valley

  1. 3000 rupees berapa RM?

    Reply

    KNizam Reply:

    faizah : rm1=rs25 ya. hehe 🙂

    Reply

  2. mak ai RM100 je..yg tengah tu cantik

    Reply

    KNizam Reply:

    izzah : yep rm100 je harga dia. yang mahal lagi pun ada woooo hehe 🙂

    Reply

  3. 3,000 PKR= RM110.5 wahh murah giler nih.. ihiks

    Reply

    KNizam Reply:

    en_me : hehe tapi kena hati2 takut terbeli karpet yang dah kena banjir woooo hehe 🙂

    Reply

  4. cantik-cantik designnya bro.. murah lagi..

    Reply

    KNizam Reply:

    mus : hehe xde la murah mana. tapi cun gak la kan hehe 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.