Jom Tanam Terung Panjang !



Jom Tanam Terung Panjang !, originally uploaded by KNizam Artwerk.

Hehe semalam aku dengan selambanya membeli pokok
Best plak shopping pokok kan
Biasa orang beli pokok hiasan
Aku beli pokok sayuran lah
Hehe banyak gak aku beli
Bagus gak terung2 neh. Kalau besar boleh buat masak asam pedas. Hehe
Sure best kan
Sekarang pun musim hujan senang sket pokok neh nak idup
Bila last sekali korang tanam sayuran ek ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

6 responses to “Jom Tanam Terung Panjang !

  1. Waduh, terung lagi ke? sayur lain ada tak! daun kesum tak tanam ke senang nak masak asam pedas …….

    Reply

    KNizam Reply:

    noni : aisey terung lah dulu. sabar ok. hehe 🙂

    Reply

  2. Sekarang zaman tanaman dapur…
    aku bila baca suratkhabar tentang edible garden.. rasa cam nak buat.. tapi malas yg tak tertanggung..

    Reply

    KNizam Reply:

    zool : yep zaman edible garden kan. cun gak kan. hehe 🙂

    Reply

  3. hi sdra knizam,
    Terima kasih atas perkongsian dan inisiatif anda. Bolehkan nizam cerita sikit ttg medium yg digunakan utk tanam pokok terung ini. kalau beoleh biarlah detail sikit. thx. ..aelen,Juru.

    Reply

    KNizam Reply:

    aelen : saya pakai tanah bakar je ye hehe 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge