Jom Kita Serbu “Pesta Buku Antrabangsa KL 2009” @ 17-26 April 2009 @ PWTC

wahhhhh pesta buku antrabangsa kuala lumpur 2009 datang lagi lah

ni yang aku suka neh. haha

kl international book fair 2009 neh mmg besar dowh

dah namanya pun antarabangsa kan. hehe 🙂

macam2 buku ada.

ada gak short film kalo x salah aku la

dulu last sekali aku pergi masa KLIBF 2006 kot

dah dekat 2 tahun x pergi tuh kan. rindu la. ahaks

banyak gak la aku borong buku sampai beratus2 hehe 🙂

apa lagi tunggu beb !

jangan buang masa kat tempat2 tak berfaedah

pi book fair neh lagi bagus ok. hehe 🙂

beli buku banyak2

baca semua sejarah negara. hehe novel2 malar segar (haha amenda ni eh?)

pastu buat blog pasal buku2 yang korang beli

surelah akan masyukkkkkkk kan. hehe 🙂

selamat membeli buku semalaya !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

18 responses to “Jom Kita Serbu “Pesta Buku Antrabangsa KL 2009” @ 17-26 April 2009 @ PWTC

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.