Jom Kita Derma Kat Islamic Relief Malaysia !

tadi ada member aku bagitau pasal dr bubbles

aku perasan doc neh ada kaitan dengan islamic relief malaysia

good charity works neh kan

so apa lagi !

jom la kita beramai2 menderma untuk badan2 kebajikan mcm neh

banyak pahala dapat mcm neh kan

aku pun cuba nak peruntukkan sejumlah dana untuk menderma gak neh

untuk saham akhirat sekali kan. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12 responses to “Jom Kita Derma Kat Islamic Relief Malaysia !

  1. semoga projek ni akan berjaya

    Reply

  2. makin banyak NGO ambil bahagian, satu perkembangan yang positif. harap usaha ini membuahkan hasil.

    Reply

  3. Salam bro,

    gue memang kerja Islamic Relief ler….thanks for highlighting the appeal in your blog.

    Reply

  4. dr bubbles sendiri datang menjenguk. hehe.

    Reply

  5. luth : tuh la kan. jom kite menderma. hehe 🙂

    Reply

  6. izzat : tuh la kan. jom kite menderma ya 🙂

    Reply

  7. dr bubbles : salam ya 🙂 owh ye ke. thanks for the info… cool ! hehe 🙂

    Reply

  8. affuan : hehe tuh la kan. terasa famous kejap aku. haha 🙂

    Reply

  9. :up: sungguh mulia tapi setiap yang kita buat jgn harapkan pahala, tu dah lari. Pahala urusan Allah

    ps:jgn ambil hati zam, cuma ader terdengar kat ustaz cerita. Salam

    Reply

  10. haritz : hehe tuh saja je nak bagi motivation kat orang lain utk menderma… hehe 🙂

    Reply

  11. Memang satu projek yang bagus. Untuk membantu rakan-rakan Islam di luar sana. Harap ianya diteruskan

    Reply

  12. chuckiesd : tu la kan. sama2lah kita menderma kepada mereka 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge