Jom Beli Kurma Safia Yusuf Taiyoob. Hehe :)

Hehe setiap tahun mesti aku akan singgah pasar ramadhan taman melawati neh
Memang banyak giler makanan ok
Memang cukop rambang mata
Kalau korang datang sini. Mula2 sekali akan jumpa gerai kurma neh
Banyak giler kurma kat sini
Bermacam rupa dah kaler
Harga pun boleh tahan jugak la kan. Hehe
Aku ingat lagi dulu2 mana la ada macam2 kurma neh kan
Dulu2 ada kurma yang keras tu je kan
Sekarang dah yang lembut mcm rotab, yang bertangkai pun ada ok
Yang fresh pun ada, rasa mcm epal je sebenarnya. Hehe
Kurma apa korang nak berbuka petang neh eh ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Comments

  1. says

    A’aa. Betul tu. Yang bertangkai tu kurang manis sikit.
    Hihi. Macam2 jenis kurma dah keluar kat pasaran sekarang ni.
    Sampai konfius nak pilih yg mana sedap :)

    KNizam Reply:

    yummi : hehe tuh la kan. yang rotab aku tengok terlampau manis la plak. haha :)

  2. says

    Makan kurma dolu seblum
    menjamah juadah lain. ;)

    KNizam Reply:

    eriyza : hehe aku selalu minum sket dulu. kurma pastu baru lah nasi kerabu. hehe :)

Leave a Reply