Jom Beli Kurma Safia Yusuf Taiyoob. Hehe :)

Hehe setiap tahun mesti aku akan singgah pasar ramadhan taman melawati neh
Memang banyak giler makanan ok
Memang cukop rambang mata
Kalau korang datang sini. Mula2 sekali akan jumpa gerai kurma neh
Banyak giler kurma kat sini
Bermacam rupa dah kaler
Harga pun boleh tahan jugak la kan. Hehe
Aku ingat lagi dulu2 mana la ada macam2 kurma neh kan
Dulu2 ada kurma yang keras tu je kan
Sekarang dah yang lembut mcm rotab, yang bertangkai pun ada ok
Yang fresh pun ada, rasa mcm epal je sebenarnya. Hehe
Kurma apa korang nak berbuka petang neh eh ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12 responses to “Jom Beli Kurma Safia Yusuf Taiyoob. Hehe :)

  1. amek kurma yg ada tangkai tu,
    sedap

    Reply

    KNizam Reply:

    luth : hehe tuh la kan. aku pun prefer yang bertangkai lembut dan sedap adjer kan. hehe 🙂

    Reply

  2. yup..kurma tangkai tu sedap !! bru nak komen xD

    Reply

    KNizam Reply:

    mrroll : hehe aku pun suka. saya musti pilih! hehe 🙂

    Reply

  3. Kurma MARIAMI TERBAIK! =)

    Reply

    KNizam Reply:

    saffa : kurma safia la paling best. rotab lembut giler la plak. hehe 🙂

    Reply

  4. A’aa. Betul tu. Yang bertangkai tu kurang manis sikit.
    Hihi. Macam2 jenis kurma dah keluar kat pasaran sekarang ni.
    Sampai konfius nak pilih yg mana sedap 🙂

    Reply

    KNizam Reply:

    yummi : hehe tuh la kan. yang rotab aku tengok terlampau manis la plak. haha 🙂

    Reply

  5. Makan kurma dolu seblum
    menjamah juadah lain. 😉

    Reply

    KNizam Reply:

    eriyza : hehe aku selalu minum sket dulu. kurma pastu baru lah nasi kerabu. hehe 🙂

    Reply

  6. Nak makan kurma nabi…. tapi mahal skit dari yg lain…

    Reply

    KNizam Reply:

    hazman : hehe makan jangan tak makan. nanti nyesal plak. ehhe 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge