Jom Belasah Laksa Pak Ngah, Kuale !

Hehehe semalam makan laksa
Hari neh pun belasah laksa ngan chendol
Kali neh kita pekena Laksa ngan Chendol Pak Ngah
Ada byk lori Pak Ngah ni. Hehehe
Lepas tu kita lepak2 plak kat Dataran Kuala Kangsar
Amik angin kejap kat tepi sungai ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8 responses to “Jom Belasah Laksa Pak Ngah, Kuale !

  1. adoih… laksa pak ngah.. cendol.. meleleh..

    raya tahun ni baru boleh balik kuala.. bot ke sayong ade lagi ke?

    Reply

  2. zairul : bot ada lagi cross ke sayong even dah ada jambatan baru.
    bot pelancong ke pulau burung pun ada… hehe 🙂

    Reply

  3. Laksa Pak Ngah ni kat belah mana pulak? Bagi la lokasinya! Senang nak terjah nanti! Nak gak JJCM kat Kuala Kangsar!

    Reply

  4. myza : laksa neh kat mana2 kat kuale ada. style van-lori camni. hehe yg neh sebelah arked mara. 🙂

    Reply

  5. nape dah gian ke???? dah ada kat ipoh, merata rata

    Reply

    KNizam Reply:

    laila : haha gian giler 🙂

    Reply

  6. cicik pak ngah laksa

    woi nak makantu jangan lah gelojoh sangat nanti muntah pulak satu lagi yang dekat mulut tu apa

    Reply

    KNizam Reply:

    cicik : haha tanya la laila kat atas nun hehe 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge