Jemput Pekena Beehoon Goreng Pagi Ni

Live Update: 15 Dec ’09, 3.14pm PKT PST
From: Nokia E71
Author: KNizam

Hehe best woooo dapat melantak beehoon goreng pepagi neh
Kat islamabad pun ada gak jual beehoon
Nantilah aku cuba buat beehoon goreng nanti, rencah semua akan dibawa dari malaysia ok
Kalau ada udang kering or ikan bilis mmg lagi best la kan. Hehe
Jemput makan ya, hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 responses to “Jemput Pekena Beehoon Goreng Pagi Ni

  1. hahaha.. really nice to meet u bro.. lain kali kita jumpa lagi.. best dengar cerita pasal Pakistan secara ‘live’ semalam..

    Reply

    KNizam Reply:

    zam : hehe tunggu la aku singgah lagi mac 2010 nanti ya 🙂

    Reply

  2. Rindu pulak nak tgk gambar roti bakar kat blog ni..hehe..

    Reply

    KNizam Reply:

    nohas : hehe mana la ada roti bakar kat sini weiiii. hehe kalau nak kena buat sendiri adjer lah. hehe 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge