Jasin Dah Mula Sesak



Jasin Dah Mula Sesak, originally uploaded by KNizam Artwerk.

Hehe kalau ada cuti panjang adjer bandar jasin neh surelah akan sesak
Sampai kena ada polis jaga kat bulatan tuh
Ni bulan puasa tambah2 ada bazaar ramadhan kan, lagilah sesak
dengan perantau2 kota mcm aku yang balik kg lagi. Hehe
Neh belum lagi sebelum raya, lagilah teruk.
Apa2 pun bestnyer dapat balik kg halaman terchenta kan
Nak pergi beli minyak tanah kat pasar la kejap lagi
Persediaan malam 7 likur nanti. Weeehhhhhhheeeeeee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 responses to “Jasin Dah Mula Sesak

  1. owh jasin, rindunye… pakcik KNizam duk Jasin kt ne? Kesang tua dekat x?

    Reply

    KNizam Reply:

    jhafiz : hehe dok kat kg terentang. hehe 🙂

    Reply

  2. rindu kat chinchin !! 🙁
    knizam dok terentang kan? hohoh dekat la tuh !x D

    Reply

    KNizam Reply:

    mrroll : hehe ko dok kat mana plak kat jasin eh ?

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge