Jadual Waktu Imsak & Berbuka Puasa Tahun 1429H / 2008M Malaysia !

kejap je dah nak puasa kan

pejam celik, pejam celik dah 1 ramadhan 1429H

so korang klik je lah kat atas neh kalau nak tahu

waktu imsak & berbuka puasa bagi seluruh malaysia tahun 1429h atau 2008m.

jadual from utusan malaysia dan jakim. hehe 🙂

puasa jangan tak puasa ok.

malam ni kita terawih ramai2. hehe

rasa best je kan bila tiba ramadhan

nampak ramai yang pergi masjid. seronok je rasa

lepas terawih ada moreh plak tuh kat masjid

bebudak pun ramai kat masjid. seronok mereka bermain. hehe

jom kita penuhkan rumah Allah !

dan jangan lupa, tatkala kita seronok berpuasa ada rakan2 muslim kita yang sengsara setelah dilanda bencana di china ya. sama2lah kita doakan mereka selamat.

Seluruh Kuala Lumpur [Kembali]

Tarikh Hari Imsak Berbuka/Maghrib
01-09-2008 Isnin 5:42 19:20
02-09-2008 Selasa 5:41 19:20
03-09-2008 Rabu 5:41 19:20
04-09-2008 Khamis 5:41 19:19
05-09-2008 Jumaat 5:41 19:19
06-09-2008 Sabtu 5:41 19:18
07-09-2008 Ahad 5:41 19:18
08-09-2008 Isnin 5:40 19:17
09-09-2008 Selasa 5:40 19:17
10-09-2008 Rabu 5:40 19:16
11-09-2008 Khamis 5:40 19:16
12-09-2008 Jumaat 5:40 19:16
13-09-2008 Sabtu 5:39 19:15
14-09-2008 Ahad 5:39 19:15
15-09-2008 Isnin 5:39 19:14
16-09-2008 Selasa 5:39 19:14
17-09-2008 Rabu 5:39 19:13
18-09-2008 Khamis 5:38 19:13
19-09-2008 Jumaat 5:38 19:12
20-09-2008 Sabtu 5:38 19:12
21-09-2008 Ahad 5:38 19:11
22-09-2008 Isnin 5:37 19:11
23-09-2008 Selasa 5:37 19:11
24-09-2008 Rabu 5:37 19:10
25-09-2008 Khamis 5:37 19:10
26-09-2008 Jumaat 5:36 19:09
27-09-2008 Sabtu 5:36 19:09
28-09-2008 Ahad 5:36 19:08
29-09-2008 Isnin 5:36 19:08
30-09-2008 Selasa 5:35 19:07

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

29 responses to “Jadual Waktu Imsak & Berbuka Puasa Tahun 1429H / 2008M Malaysia !

  1. Pingback: negaraku.net

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.