It’s Feel Good To Be Back Again to My Country | Malaya

Live Update: 6 Apr ’12, 3.30am PKT | From: iPhone 4 via Maxis MY & Mobilink PK | Author: KNizam

Perghhhhh aku tak tau la. Walau pun dah 2 tahun di luar negara, setiap kali balik Malaya, setiap kali flight masuk ruang udara tanahair terchenta ni, ada suatu perasaan yang sungguh gembira. Satu perasaan yang tidak boleh digambarkan dengan kata2. Teringat bila kali pertama aku pulang ke tanahair setelah 2 bulan di Islamabad, ketika pilot mengumumkan yang pesawat telah memasuki ruang angkasaraya Malaya, memang rasa nak menangis pun ada. Betullah kata pepatah tempat jatuh lagi dikenang, inikan pula tempat bermain. Asam pedas ikan merah here I come!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 responses to “It’s Feel Good To Be Back Again to My Country | Malaya

  1. sekarang lagi la kan, bila dah tak bujang ni

    Reply

    KNizam Reply:

    joe : muhahahahhahahahaaaaaaaa

    Reply

  2. saya minat asam pedas ikan pari.. 🙂

    Reply

    KNizam Reply:

    izwan : ramai suka asam pedas kan hehe 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge