Israel Terrorists Bomb Gaza Cemetery

we should stop calling them israel

israel militants or israel terrorists would be a better word indeed

watch these vids from al-jazeera english

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10 responses to “Israel Terrorists Bomb Gaza Cemetery

  1. ya Allah.. kejamnya mereka terhadap saudara2 kami di sana.. isk.. 🙁

    mereka yang hanya pentingkan diri sendiri dan mahu menjaga periuk nasi masing2 hanya berdiam diri. sedangkan mereka hanya berada di sekeliling Palestin :vangry:

    Reply

  2. kenapa pemimpin arab begitu bodoh?

    Reply

  3. bukan stakat bodoh.
    pentingkan diri sendiri untuk buncitkan perut sendiri.

    Reply

  4. If dikaji semula. Israel tu tak wujud.. Patutnya dipanggil Regime Tel-Aviv sahaja sebenarnya ataupun sebut sahaja Yahudi. Bila jadi issue jadi macam nie secara langsung memberikan pengisytiharaan yang Israel tu wujud sedangkan diorang merempat dan mencuri Palestine. Huhu.. Bijak benar Yahudi2 nie.

    Reply

  5. alone : tuh la kan. makin lama dah makan teruk plak kan. 🙁

    Reply

  6. liyana : hehe tuh la kan. geram aku 🙁

    Reply

  7. affuan : aku pun geram pasal arab neh. bolehbuat bodo adjer. 🙁

    Reply

  8. liyana : tuh la kan…. duit diaorang punya la banyak sebab ada emas hitam kan 🙁

    Reply

  9. nono : yep betul mmg tak wujud sebenarnya kan

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge