Islamabad at a Glance di Daman E Koh

Ni la dia fakta2 menarik pasal islamabad yang terpampang kat daman e koh
Semua ok keculali extreme suhu masa winter ngan summer
Memang sejuk giler dan panas giler. Haha
Daman e Koh neh terletak kat bukit margalla. Dekat je ngan rumah aku. Dalam tak sampai setengah jam drive pun sebenarnya ok. Kat margalla hills neh memang jadi port nak melepak makan2 sambil menghirup udara segar
Tunggu la aku beli books kad saeed bookstore yang terbesar tuh nanti
Terus aku naik ke margalla hills neh dan terus baca 3 ke 4 jam
Sambil membelasah chicken tikka dan chapati lembut
Perghhhhhhh minum plak coke dalam botol yg klasik tuh, heaven beb ! Hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

One response to “Islamabad at a Glance di Daman E Koh

  1. vah vah vah abang knizam tewww.. patutnyer KL pon ader satu papantanda ghitewww letak namer YAP AH LOYY.. ehehe

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge