Ini Bukan Solat Sunat Aidilfitri, Tapi Suasana Ketika Selesai Solat Jumaat Ya | Masjid Al Faisal, Islamabad

Live Update: 3 Sep ’10, 2.09pm PKT PST | From: Nokia E71, Nokia N97 or iPhone 3Gs | Author: KNizam

aku perasan dah banyak giler khemah mcm ni dibina
solat jumaat kali ni yg paling ramai pernah aku saksikan
sampaikan aku yg datang awal pun x boleh masuk mainhall
mmg ramai giler. ni pun persediaan nak hari raya nanti kot
masjid ni boleh menampung seramai 100k org jemaah
termasuk di kawasan courtyard luar ni la kan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10 responses to “Ini Bukan Solat Sunat Aidilfitri, Tapi Suasana Ketika Selesai Solat Jumaat Ya | Masjid Al Faisal, Islamabad

  1. hebat~

    Reply

    KNizam Reply:

    luthfi : hehe mmg ramai wooooo nak2 dekat raya ni kan hehe 🙂

    Reply

  2. wow..ramainya…solat eidulfitri camna la gamaknya nanti kan..

    Reply

    KNizam Reply:

    bb : kami solat di rumah msia so tak tahu suasana kat sini mcm mana ya hehe 🙂

    Reply

  3. Caiyolah. Memang hebat. 🙂

    Reply

    KNizam Reply:

    eriza : hehe mmg besaq kan ramai plak tuh ni hehe 🙂

    Reply

  4. Kata suami Kak Jie, masyarakat Algeria berbuka puasa dan bersolat maghrib penuh masjid setiap hari seperti solat Jumaat ramainya.

    Juadahnya hanya kurma dan air kosong… kita di Malaysia, makanan lebih banyak dari jemaah.

    Reply

    KNizam Reply:

    k jie : hehe sama la kat sini wooooo hehe 🙂

    Reply

  5. Pergh memang ramai tu

    Reply

    KNizam Reply:

    zool : ramai woooo aku plak naik takut woooo hehe 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.