Ini Adalah Kali Terakhir Kami Menaiki Kereta Sedan Ke Utara Pakistan

Live Update: 7 Jun ’10, 12.16am PKT PST | From: Nokia E71, Nokia N97 or iPhone 3Gs | Author: KNizam

masa aku singgah ke utara pakistan baru2 ni aku dah berjanji
yang lepas ni kalau nak pergi lagi wajib naik prado
malas la nak naik sedan ni
boleh mmg la boleh tapi boleh rosak kereta wooooo
contohnya halangan air mcm kat depan tuh kan
tu baru air belum lagi tanah runtuh ngan glacier
nanti aku snap gambar glacier yg besaq giler kat sini
mmg berisiko tinggi la kalau bawak kereta kan
bettee bawak jeep or prado adjer hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 responses to “Ini Adalah Kali Terakhir Kami Menaiki Kereta Sedan Ke Utara Pakistan

  1. Pergh.. kalau naik Pajero bapak aku pun leh sesak nafas

    Reply

    KNizam Reply:

    zool : mmg boleh putus urat kentut woooo hehe 🙂

    Reply

  2. rupa cam van xD

    Reply

    KNizam Reply:

    jejak : ada la lebey kurang hehe 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.