Iklan Raya 2008 MOT – “Tengok! Yer! Tengok! Yelah!” Haha !

aku ingatkan aku sorang je yang tengah mencarik iklan MOT neh

sekali ada gak blogger abdfatah yang mencari sama. hehe ๐Ÿ™‚

cool la iklan dia. nak kena pelepuk je adik dia tuhhh. haha

hehe iklan adik dia balik naik motor ngan abang angah dia

ha tengok… yeee!.ย  tengok.. yee! tengok..yelah! tengok… haha

angah ! kan mak dah kata naik motor susah…

tengok. ye! tengok. ye ! tengok. haha

anggaahhhhhhh lorriii ! (keeceeepusss kena simbah air !)

kan mak dah kata naik bas lagi selamatttttt

tenggokkkkk !

haha memang lawak giler

korang boleh tengok semua iklan MOT kat sini

p/s – kagum aku kejap sebab MOT pakai youtube dowh ! haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

30 responses to “Iklan Raya 2008 MOT – “Tengok! Yer! Tengok! Yelah!” Haha !

  1. MOT mmg giat buat kempen..
    tapi hasilnya masih macam dulu..
    nyawa manusia macam nyamuk je…
    ngerrii….

    BaniHassim’s last blog post..HAK KERAJAAN MALAYSIA

    Reply

  2. hahaha…banyak tul melepas iklan raya thn nih…. ๐Ÿ™‚

    Reply

  3. eh.. aku x pernah tgk pun iklan ni.. huhuhu.. terlepas ke..??

    nikillas’s last blog post..Flash Entry Ep. 8

    Reply

  4. takkan nak mengharapkan mot aje nak buat kempen… cuba jangan buat kempen dan jangan buat opss sikap… apa jadinya???

    Reply

  5. youtube nih camner nak buat jadik otoreplay haaa…? boleh nolong nak setting camner???

    abdfatah’s last blog post..Buat Duit Dengan Galah Sambung | Galah Serbaguna

    Reply

  6. aku pun suka iklan nih!

    shaxx’s last blog post..Bicycle Test and Being Fair

    Reply

  7. bani : hehe tapi iklan neh mmg cool la. hehe ๐Ÿ‘ฟ

    Reply

  8. arulz : hehe sekarang download je hehe ๐Ÿ‘ฟ

    Reply

  9. arep : hehe diaorang hanya buat iklan yg cool je. hehe โ—

    Reply

  10. abdfatah : hehe betul gak la. cuba sekali takde kempen kan. hehe ๐Ÿ™„

    Reply

  11. nikillas : hehe ko semua terlepas. haha โžก

    Reply

  12. abdfatah : hehe x sure la plaks. ahaks ๐Ÿ˜•

    Reply

  13. shaxx : mmg lawak la. selamba la adik dia. nak kena lepuk je. haha ๐Ÿ™„

    Reply

  14. Kan mak dah kata.. ๐Ÿ˜›

    Mr Am’s last blog post..Blog secara serius

    Reply

  15. iklan ni comel… kesian diorang… naik motor, basah… hehehe…

    buzzybug’s last blog post..hanya kamu yang saya cintai. sungguh tak tipu~

    Reply

  16. aku luku aje kalau ade adek mcm ni

    NoktahHitam’s last blog post..Behind Those High PageRank, Alexa and Technorati

    Reply

  17. ๐Ÿ˜€ hahaha…kan mak dah kata..hehehehe

    lut’s last blog post..Proton Baru..???

    Reply

  18. kan mak dah kata… takkan taknak dengar kata mak pulak…

    abdfatah’s last blog post..BuluhMas Semakin Hangat Sure Heboh?

    Reply

  19. Boleh jadi iklan paling seronok ni . =)

    asx’s last blog post..Pemikir Dinamik . Satu perkara yang aku baru tahu .

    Reply

  20. mr am : hehe tu la angah mak dah kata daaaahhhh. haha โ—

    Reply

  21. buzzy : hehe tu la sebabnya mak kata naik pengangkutan awam kan senang. hehe ๐Ÿ˜ฅ

    Reply

  22. nh : hehe aku pun sama. pelepukkkkk je. haha ๐Ÿ˜€

    Reply

  23. lut : hehe makk kattaa. teengookkkk ! haha โžก

    Reply

  24. abdfatah : hehe tu la kan. haha tenggokkkkkkk โžก

    Reply

  25. asx : hehe tu la iklan paling cool 2008. hehe ๐Ÿ‘ฟ

    Reply

  26. apa kata kita buat kempen jangan buat iklan kempen jalan raya . sunyikan seketika dari iklan kempen jalan raya… hahahahahaaa… jimat sikit bajet…

    eh tahun depan takder iklan kempen jalan raya dah?

    Reply

  27. fatah : hehe betul aku setuju. membazir plak iklan2 neh kan. hehe ๐Ÿ™‚

    Reply

  28. kalo mogok kempen iklan jalan raya camner jadinya haaaa…?

    Reply

  29. abdfatah : tak jadi la jawabnyer kan. hehe ๐Ÿ™‚

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge