Iklan Merdeka 2010 PETRONAS – Kereta Buruk (Kekuatan Sebenar Kita Terletak Pada Hati)

dah lama rasanya aku tak menjenguk ke tv malaysia

x perasan plak dah ada iklan merdeka petronas 2010

best jugak layan iklan leo burnett ni kan. petronas mcm biasa mmg cool la iklan depa

memang seronok layan iklan2 mcm ni. selamat hari merdeka malaysia !

eh korang buat kereta mayat ke ?

haah kereta mayat, ko nak cuba ke ? hehehehe

perghhhh cool la saper yg buat dialogue neh dowh. haha

nak chendol ?

tak nak ah ! hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8 responses to “Iklan Merdeka 2010 PETRONAS – Kereta Buruk (Kekuatan Sebenar Kita Terletak Pada Hati)

  1. Pergh..memang sempoi iklan ni…mendalam maksudnya 😀

    Reply

    KNizam Reply:

    thinkerrich : hehe memang cool giler kan. i loike! hehe 🙂

    Reply

  2. Myza lagi bangga! Shooting untuk iklan ni dibuat di sekolah tempat aku mengajar! Ada la jugak cikgu yang pegi audition sebelum tu, tapi yang dapatnya sorang jea! Shooting tu buat hari sabtu dan Ahad! So, orang takda, yang terlibat dgn shooting tu jea yang ada!

    Reply

    KNizam Reply:

    myza : perghhhhhh glamer la ko eh. cool! hehe 🙂

    Reply

  3. This is very good!

    Reply

    KNizam Reply:

    miga : hehe best giler ah kan iklan kali ni hehe 🙂

    Reply

  4. nak cendol?

    tak nak ahhh…

    saya puasa daaaa… tunggu waktu berbuka laaa… hahaaa

    Reply

    KNizam Reply:

    abdfatah : haha lepas waktu berbuka la sebenarnya ajak2 ayam tuh hehe 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.