Iklan Hari Raya PETRONAS 2008 – “Mak OK”

macam biasa aku suka la dengan iklan petronas kali neh. hehe

aku dapat from blog topotato giler kentang tadi. hehe

setelah banyak pasal kisah bapa/ayah/daddy je kan <— rujuk iklan raya/merdeka dua tiga tahun lepas (1) burung apa ? dan (2) aiman gyver dan (3) atuk dah pakai pampers ?

psstttt iklan raya ni pasal operation jugak la… adusssss 🙄

lembut je suara mak dia kan <— maria arshad ke yg berlakon ek ?

anak dia mesti seorang blogger kan. tidak boleh lekang dengan internet gitu. hehe 🙄

pastu kopitiam yang anak dia pergi tuh sungguh klasik

aku rasa cam nak pergi je kat sana minum2 kopi 🙄

dan pastinya berblog sekali !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

18 responses to “Iklan Hari Raya PETRONAS 2008 – “Mak OK”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.