Ikan Puyu Masak Lemak Cili Padi

Ikan Puyu Masak Lemak Cili Padi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20 responses to “Ikan Puyu Masak Lemak Cili Padi

  1. huishhh … ada keladi dgn pisang muda sekali. meleleh air liur seh.

    Reply

  2. perggghhhhh….. melecur air liur aku seh~
    wah… nampaknye kene cargas p kedai laa..
    aku baru jer cadang nak diet malam ni…
    tak bleh menahan ar cam ni~

    Kreuger®

    Reply

  3. cik puyunye tak nampak…
    nmpak enck pisangnye je.. :$:

    Reply

  4. Memang mantap..
    Ni yang terasa nak ternak ikan puyu je ni..

    Reply

  5. Sedapnya masak lemak cili api tu!Memang terliur dibuatnya! Rasa nk pegi Restoran Nelayan kat Jalan Gan Tam Seremban tu je, makan masak lemak cili api! Macam2 jenis masak lemak cili api ada!

    Reply

  6. nazley : tu hanya pisang muda je. ala2 salai gitu. hehe mmg sedap giler ah. hehe 🙂

    Reply

  7. kreuger : haha memang lazat giler ah masak lemak cili padi neh. terangkat beb ! haha 🙂

    Reply

  8. chekgu : la kan ada cik puyu tuh. puyu ngan pisang adjer. hehe 🙂

    Reply

  9. zool : tapi banyak tulang tau. kecik2 plak. tak seswai untuk budak2 hehe 🙂

    Reply

  10. myza : hehe memang sedap giler ok. hehe 🙂

    Reply

  11. wow….
    terliur melihatnya..
    hem..apa rupa ikan puyu yg hidup ye?..mcm ikan sepat ke?
    saya sgt teruja melihat lemak cili api itu..plus bubuh pisang pula tu..
    wwooooo…terliur ni malam2 ni…sedapnyaaaaa…

    Reply

  12. catz : hehe memang best giler. licin habes semuanya. hehe yep mcm ikan sepat la cuma kecik sket la. hehe 🙂

    Reply

  13. ikan puyu?? aiseh.. aku bela ikan puyu.. nampak macam sedap je lauk lemak tu.. tapi tak sanggup nak makan.. hahaha…

    Reply

  14. landak : hehe kalau bela mmg la tak lalu makan kan. hehe

    Reply

  15. wooh…. alamak sedapnya…. lambat buka bloglah. Lama tak makan lemak cili padi nie… Batang keladi nie pun sedap masuk dalam asam pedas tau. :up:

    Reply

  16. noni : masak lemak cili padi dengan apa2 pun best rasanya. hehe 🙂

    Reply

  17. KELIEMAS ENTERPRISE kini menawarkan pakej2 menarik Untuk Pembenihan
    Ikan Keli & Puyu:

    A. Set Pembenihan Ikan Puyu – RM 130.00 Sahaja

    1. Hormon Overprim – 1
    2. Jarum Suntikan – 2
    3. Nota Pembenihan Puyu- 1
    4. Kos Penghantaran- RM 5.00

    B. Set Pembenihan Ikan Keli – RM 150.00 Sahaja

    1. Hormon Overprim – 1
    2. Jarum Suntikan – 2
    3. Gunting pembedahan- 1
    4. Bulu Ayam – 2
    5. Kain Kasa – 1
    6. Nota Pembenihan Keli – 1
    7. Kos Penghantaran- RM 5.00

    C. Atas permintaan (side order) + RM5.00 kos penghantaran

    1. PH Test – RM 30.00+ RM 5.00
    2. Ammonia test – RM 40.00+ RM 5.00

    D. Induk Keli

    1. 1 kg – RM 10.00

    E. Induk Puyu – Sedia untuk dibuat pembenihan

    1. Sepasang (betina & jantan) – RM 10.00

    F. EM – EMAS (mikro organisma)

    1. 1 liter – RM 10.00

    G. Kanvas

    1. Harga akan di update secepat mungkin

    Harga boleh dirunding sekiranya tempahan banyak. Penghantaran Dalam Tempoh 3 Hari Selepas Tempahan Dibuat

    Untuk keterangan lanjut & tempahan
    Sila Hubungi:

    En. Farid : 017-6091009

    Pn. Aini : 014-6669727

    Sila layari : http://keliemas.blogspot.com

    Reply

  18. wahhhhh banyaknyer info neh. hehe 🙂

    Reply

  19. KURSUS PENTERNAKAN IKAN KELI ORGANIK

    TARIKH : 22.02.2009
    HARI : AHAD
    MASA : 8.30PG-5.30PTG
    YURAN: HANYA RM150
    TEMPAT: BALAIRAYA KG BUKIT DURIAN UMBAI MELAKA

    (SIJIL, MAKAN, MINUM, NOTA DAN KONTRAK FARMING OLEH KOPERASI USAHAWAN KELI MUAR BERHAD)

    HUBUNGI FARID 017-6091009

    Reply

  20. keliemas : wahhhhh bagus neh 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge