20 thoughts on “Ikan Puyu Masak Lemak Cili Padi

  1. perggghhhhh….. melecur air liur aku seh~
    wah… nampaknye kene cargas p kedai laa..
    aku baru jer cadang nak diet malam ni…
    tak bleh menahan ar cam ni~

    Kreuger®

    Reply

  2. Sedapnya masak lemak cili api tu!Memang terliur dibuatnya! Rasa nk pegi Restoran Nelayan kat Jalan Gan Tam Seremban tu je, makan masak lemak cili api! Macam2 jenis masak lemak cili api ada!

    Reply

  3. wow….
    terliur melihatnya..
    hem..apa rupa ikan puyu yg hidup ye?..mcm ikan sepat ke?
    saya sgt teruja melihat lemak cili api itu..plus bubuh pisang pula tu..
    wwooooo…terliur ni malam2 ni…sedapnyaaaaa…

    Reply

  4. wooh…. alamak sedapnya…. lambat buka bloglah. Lama tak makan lemak cili padi nie… Batang keladi nie pun sedap masuk dalam asam pedas tau. :up:

    Reply

  5. KELIEMAS ENTERPRISE kini menawarkan pakej2 menarik Untuk Pembenihan
    Ikan Keli & Puyu:

    A. Set Pembenihan Ikan Puyu – RM 130.00 Sahaja

    1. Hormon Overprim – 1
    2. Jarum Suntikan – 2
    3. Nota Pembenihan Puyu- 1
    4. Kos Penghantaran- RM 5.00

    B. Set Pembenihan Ikan Keli – RM 150.00 Sahaja

    1. Hormon Overprim – 1
    2. Jarum Suntikan – 2
    3. Gunting pembedahan- 1
    4. Bulu Ayam – 2
    5. Kain Kasa – 1
    6. Nota Pembenihan Keli – 1
    7. Kos Penghantaran- RM 5.00

    C. Atas permintaan (side order) + RM5.00 kos penghantaran

    1. PH Test – RM 30.00+ RM 5.00
    2. Ammonia test – RM 40.00+ RM 5.00

    D. Induk Keli

    1. 1 kg – RM 10.00

    E. Induk Puyu – Sedia untuk dibuat pembenihan

    1. Sepasang (betina & jantan) – RM 10.00

    F. EM – EMAS (mikro organisma)

    1. 1 liter – RM 10.00

    G. Kanvas

    1. Harga akan di update secepat mungkin

    Harga boleh dirunding sekiranya tempahan banyak. Penghantaran Dalam Tempoh 3 Hari Selepas Tempahan Dibuat

    Untuk keterangan lanjut & tempahan
    Sila Hubungi:

    En. Farid : 017-6091009

    Pn. Aini : 014-6669727

    Sila layari : http://keliemas.blogspot.com

    Reply

  6. KURSUS PENTERNAKAN IKAN KELI ORGANIK

    TARIKH : 22.02.2009
    HARI : AHAD
    MASA : 8.30PG-5.30PTG
    YURAN: HANYA RM150
    TEMPAT: BALAIRAYA KG BUKIT DURIAN UMBAI MELAKA

    (SIJIL, MAKAN, MINUM, NOTA DAN KONTRAK FARMING OLEH KOPERASI USAHAWAN KELI MUAR BERHAD)

    HUBUNGI FARID 017-6091009

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge