Ikan Guppy Dalam Pasu Besar



Ikan Guppy Dalam Pasu Besar, originally uploaded by KNizam Artwerk.

Haha ni gambar terbaru aku amik petang tadi
Tak nampak pun ikan guppy sebab bayang tu kan
Lumut dah tumbuh dengan banyak
Subur betul lumut neh aku tengok tadi
Suka la guppy ngan ikan laga berenang2 kan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 responses to “Ikan Guppy Dalam Pasu Besar

  1. hmmm….. ko dah taruk sumer benda dalam pasu besar tu….nampak menarik gak pemandangannya…boleh jadi terapi minda gak ni

    Reply

    KNizam Reply:

    hazman : hehe ikan2 neh siap beranak pinak lagi tau. hehe 🙂

    Reply

  2. Salam..nak tye sket..saya ad jgk letk ikn guppy dalm pasu besar cm 2…tpi sok je..matila 2 ekor xpon 3…ape sbb nye ek..

    Reply

    KNizam Reply:

    ushiey : mungkin air kena tukar selalu. xpun cuba letak lumut dalam tuh. bagi air rileks dulu. jgn letak ikan terus. tunggu dalam 2 hari dulu ya 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.