Hujan Lebat kat Federal Highway

Hujan Lebat kat Federal Highway

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12 responses to “Hujan Lebat kat Federal Highway

  1. kat rumah @pp pun ujan lebat nih.. cuma x banjir je sebab dok atas bukit..

    @k@kPOKPEK’s last blog post..HOW MANY CREDIT CARDS DO U OWN vs U NEED?

    Reply

  2. banjir abis la kl arini

    zamz’s last blog post..One Sweet Day ~ Boyz II Men and Mariah Carey

    Reply

  3. Berapa CIMB bayar ko untuk letak “iklan” dia dalam blog ko ni? 😛

    emme’s last blog post..Megat TAG Titan, Titan TAG Aku, Aku TAG Siapa?

    Reply

  4. app : hehe wahhh dok atas bukt ek. mesti orang kaya. haha ❗

    Reply

  5. emme : hehe berapa tuh ko kena tanya nicol lah. haha 🙂

    Reply

  6. zamz : hehe tu la banyak la banjir kilat neh 😀

    Reply

  7. Pingback: negaraku.net

  8. Pingback: Hutang Tag Dibayar Tag | SembangKomputer.com

  9. kat tpt sy pun ujan lebat mlm tadi
    air naik plak tu
    aiseh!

    sistem perparitan yg cam taik punya psl la ni! ish!!

    Adila’s last blog post..QMMSOC Membership Card

    Reply

  10. kelantan ditimpa rahmat hari ni. baru hari nie. yeah! :up:

    Extremist Thinker’s last blog post..Permasalahan Perempuan

    Reply

  11. adila : hehe semua tempat hujan kan lately neh. hehe ❗

    Reply

  12. et : hehe best kan hujan2 neh. sejuk je. hehe 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge