Hotfm Lagu 1Malaysia : Best Siot Lagu Ciptaan Ng Ching Ching Wong Seng Jinn, Nyanyian Maya Karin – Nyanyikan Lagu Mu !

korang dah dengar ke lagu2 1malaysia yang dipertandingkan oleh hotfm ?

hehe best siot lagu2 semua

kalau belum dengar or belum click, silalah click kat poster bawah neh ok

boleh menang blackberry tuh dowh

aku bukanlah peminat blackberry

so kalau aku menang nanti aku jual balik je lah. haha

apa2 pun aku nak bagitau lagu paling aku suka lagu maya karin

sedap siot lagu tuh,

riang ria ribena je kalau kita dengar lagu tuh.

haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 responses to “Hotfm Lagu 1Malaysia : Best Siot Lagu Ciptaan Ng Ching Ching Wong Seng Jinn, Nyanyian Maya Karin – Nyanyikan Lagu Mu !

  1. bro.. hang ni kalau buat tajuk entri
    tak pernah hayat nak pendek-pendek..
    hahaha… kompom pening.. tapi SEO
    hang memang pawer.. hehehe

    P/S: kalau menang nanti.. kite belah dua ok?

    Reply

    KNizam Reply:

    krueger : hehe best la plak letak tajuk panjang2. tapi live blogging x leh panjan2 la plak. adussssss 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge