Harga Minyak Turun Lagi Sebanyak 10 sen ke RM2.45 ! Harga Barang Turun Ke Eh ?

nampaknya harga minyak diturunkan lagi

too bad aku dah isi minyak tadi

haha

inflasi pun dah naik meninggi sekarang kan

harga minyak dah jadik rm2.45 compared ngan masa naik ke rm2.70 dulu

persoalan di benak semua manusia (yg ada kuasa membeli) ialah

adakah harga barang dan perkhidmatan akan turun ?

ada roti chanai turun ?

harga kueh di param turun ke idak ?

bagaimana dengan harga kueh raya ? masih rm25 ?

harga gunting rambut masih rm10 ke ?

bagaimana dengan tambang bas dan keretapi ?

bagaimana dengan harga ikan, cili, sayur, daging di pasar segar ?

bagaimana dengan harga tambang teksi ?

tolong someone (yg waras) bagitau yang semua harga2 barang tu tak naik…

tu la kan. hari tu dgn selamba je naikkan harga minyak

sekarang siapa nak tanggung kenaikan harga barang tu sekarang ek ?

haku jugak korang lah ! haha

apa2 pun yang berlaku

jangan lupa…

malam ini mungkin kita akan berjumpa dengan malam 1000 bulan !

dan kalau kita berjaya ketemu malam itu,

pasti kita tidak lagi gusar pasal harga barang kan….

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

24 responses to “Harga Minyak Turun Lagi Sebanyak 10 sen ke RM2.45 ! Harga Barang Turun Ke Eh ?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.