Harga Minyak Turun Lagi 10 sen Kepada RM1.80 Bermula Malam Ini !

yeay !

akhirnya turun lagi kan

memang patut turun pun

bermula jam 1201hrs akan turun 10 sen lah !

baca kat sini ya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12 responses to “Harga Minyak Turun Lagi 10 sen Kepada RM1.80 Bermula Malam Ini !

  1. yeah! nie la berita yang paling aku gemar skali..ho!ho!

    Reply

  2. huhu… baru ingat nak isi minyak …
    hold dulu la…

    Reply

  3. Seronoknya…
    Bolehlah simpan duit lebih sikit untuk kawin..
    Huhuhuhu.. tapi nak kawin ngan sapa ek??

    Reply

  4. tp aku pakai kete hybrid, :mrgreen: agak2…terjejas ke haku ek?? hehe…

    Reply

  5. sib baik aku tak pasang ngv aritu..

    Reply

  6. hafiz : hehe tu la kan. tapis ket sangat la plak 10 sen adjer. hehe 🙂

    Reply

  7. menteil : hehe seb baik ko 🙂

    Reply

  8. nak kawen jangan lupa jemput aku ok 🙂

    Reply

  9. cekgu : perghhhh hebat cekgu kita ni eh 🙂

    Reply

  10. zamz : ala tu pun sebab aku yg bagi nasihat kan. haha 🙂

    Reply

  11. yay tangki dah kosong… yay yay!

    Reply

  12. shaxx : hehe tuang penuh la lepas neh kan. hehe 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge