Harga Minyak Naik Lagi. Bla Bla Bla…..

yeay! merdeka….. salam merdeka sekali lagi

nanti minyak naik lagi. bla bla bla

sure ada komen paling murah di asia tenggara lah, di asia lah, paling berpatutanlah….

ini harga tidak akan membebankan rakyatlah. bla bla bla

malas la nak keji sana keji sini kan.

“sesungguhnya aku berpuasa”….

– – – —

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

16 responses to “Harga Minyak Naik Lagi. Bla Bla Bla…..

  1. kita hanya rakyat yang kerdil…undang2 dia yang buat…terpaksa la kita ikut…kita nak kena guna jugak minyak ni…alasan dia pasti akan sama je…alasan standard…jgn bazirkan pahala puasa ^^

    Reply

    KNizam Reply:

    firdee : hehe tuh la kan. jangan bazirkan pahala puasa. kita tunggu pru13 nanti. hehe 🙂

    Reply

  2. no need to say anything, express it with your vote next GE

    Reply

    KNizam Reply:

    yun : ya betul! hehe 🙂

    Reply

  3. what to say.. hadiah merdeka kot?

    Reply

    KNizam Reply:

    beliamuda : tuh la kan. rakyat didahulukan la katakan. hehe 🙂

    Reply

  4. owh. harga merdeka… murah punya…

    Reply

    KNizam Reply:

    buzzy: hehe tuh la kan. grrrrrrr hehe 🙂

    Reply

  5. Kawan, mau kutuk kena pikir jugak la… Selama ni pakai RON97 2.00. Naik jadi 2.05. Kerajaan introduce petrol baru RON95 harga asal 1.75, naik jadi 1.80. Still murah dari RON97 kan? Melainkan kereta mmg x blh pakai RON95, maknanya kita still save 25 sen seliter.

    Reply

    KNizam Reply:

    klalilur : still naik kan. walaupun 5 sen. hhe 😉

    Reply

  6. kate nak introduce RON95…walaupun masih murah,xpayahla naikkan..

    5sen pun duit jugak~masih bleh dpt 1/6 kuih kat pasar ramadhan=)

    Reply

    KNizam Reply:

    cikf : tuh la kan. x perlu la nak menipu rakyat sekarang. hehe 🙂

    Reply

  7. Mula-mula gula xde, lepas tu minyak naik. Lepas ni ape?

    Reply

    KNizam Reply:

    drhouse : hehe lepas neh semua akan takde sebab pru13 hehe 🙂

    Reply

  8. hehe, lepas ni kerajaan barulah naik :p

    Reply

  9. yun : hehe tu la kan. jepun dah ada kerajaan baru pun. hehe 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge