Harapan Ramadhan – Raihan feat Man Bai

amacam puasa semua ?

hehe dah 1/2 hari berlalu 1 ramadhan 1430h kan

dah lama plak tak dengar lagu raihan kan. hehe 🙂

alhamdulillah kita masih sihat walafiat, suatu anugerah yang tidak ternilai iaitu masa & kesihatan

harap2 dapatlah aku banyakkan amal ibadat bulan puasa neh

nak cuba cuba solat berjemaah waktu2 zuhur dan asar sekali

sekali maghrib, isya’ dan suboh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12 responses to “Harapan Ramadhan – Raihan feat Man Bai

  1. haah..lagu ni setahun sekali je… video klip mmg best

    Reply

    KNizam Reply:

    encikbeliau : aku suka ngan style lagu neh. slow adjer. mmg sesuai nak sambut ramadhan al mubarak kan. hehe 🙂

    Reply

  2. betul lah man, aku pun suka lagu ni. masyuk camtu. time-time camni memang best dengar. sejuk. damai. tenang.

    Reply

    KNizam Reply:

    megat : hehe sedap je alunan suara diaorang kan. menusuk kalbu gitu hehe 🙂

    Reply

  3. Aku suka lagu raya ni. 🙂

    Reply

    KNizam Reply:

    emme : eh ni lagu puasa la. hehe 🙂

    Reply

  4. Bukan ke ni lagu puasa ke, bukan lagu raya.

    Reply

    KNizam Reply:

    drhouse : haah lagu puasa neh sebenarnya kan. hehe 🙂

    Reply

  5. sedap lagu ni
    ni pon nak dekat raya dah ni..
    dah bulan 7 dah pon ..
    kejap sangat waktu berlalu.
    assalamualaikum.

    Reply

    KNizam Reply:

    pena : perghhh dah nak raya ek hehe 🙂

    Reply

  6. eh silap
    ni pon nak dekat puasa dah ni.

    Reply

    KNizam Reply:

    pena : haha seb baik sempat betul kan hehe 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge