Hangpa Kalau Tak Gheti Nak Jaga Alam Sekitar Tak Payah Gi Cuti2 Malaysialah

apsal orang kita suka sangat buang sampah merata2 eh ?

kadang2 bila aku sampai kat air terjun mana2

or sungai mana2

selalu nampak sampah bertaburan.

kalau aku ada magik, nak je aku transfer kan sampah2 tuh semua melekat kat badan tuan punya yang buang sampah tuh. haha

sekian adanya

– – – – –

Heal The World
Make It A Better Place
For You And For Me
And The Entire Human Race
There Are People Dying
If You Care Enough
For The Living
Make A Better Place
For You And For Me

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

22 responses to “Hangpa Kalau Tak Gheti Nak Jaga Alam Sekitar Tak Payah Gi Cuti2 Malaysialah

  1. betul.Org kita xpandai nilai kebersihan..agaknye kt umah diorg cm tongkang pecah. ๐Ÿ™

    Reply

    KNizam Reply:

    munsyi : hehe tu la kan. geram aku ๐Ÿ™‚

    Reply

  2. biasa la manusia. kalo aku g cuti2 malaysia memang aku kutip sampah yang termampu.

    btw, sikap ni datang dari rumah. kalo tak ajar kat bebudak memang sampai bila2 pun jadi macam ni.

    aku cadang le orang melayu pun kena amik pendidikan moral.

    Reply

    KNizam Reply:

    shook : hehe banyak kan sampah. padahal tong sampah dah banyak. hehe ๐Ÿ™‚

    Reply

  3. Macam kenal lirik lagu tu…Peminat Michael Jackson rupanya ye =)

    Reply

    KNizam Reply:

    blinkky : kan ke kita kena heal the world kan. hehe ๐Ÿ™‚

    Reply

  4. marah nampak.. huhuhu saba2.. biasa la manusia…

    Reply

    KNizam Reply:

    adol : hehe geram je ๐Ÿ™‚

    Reply

  5. erm…
    kalaulah ko ade power…
    ko boleh jadi aktivitis alam sekitar la Zam…

    Reply

    KNizam Reply:

    cekgu : hehe tu la kan. geram aku ๐Ÿ™‚

    Reply

  6. dah jadi tabiat rakyat msia,lepas berkelah tinggalkan je sisa2 T_T

    Reply

    KNizam Reply:

    blowie : hehe islam pun suruh jaga kebersihan kan. hehe ๐Ÿ™‚

    Reply

  7. masih lagi kurang kesedaran tentang penjagaan alam sekitar…..rakyat malaysia nie..

    Reply

    KNizam Reply:

    hazman : hehe tuh la kan. hehe ๐Ÿ™‚

    Reply

  8. Tulah kan, walaupun dah banyak kempen2 yang di jalankan still rakyat Malaysia mudah lupa . . .

    Reply

    KNizam Reply:

    noni : kalau gi berkelah jangan la buang2 je kan. heeh ๐Ÿ™‚

    Reply

  9. sebat aaj bontot dia
    bias lagi dia
    tak pn tgkap gmbar pakai DSLR ko tu bro
    amcm?

    Reply

    KNizam Reply:

    kampungboy : aku belum beli lagi la dslr. hehe ๐Ÿ™‚

    Reply

  10. betul laa… bengang aje ngan orang yang buang sampah merata2 nie… haihhh…

    Reply

    KNizam Reply:

    buzzy : hehe tu la kan. geram aku. hehe ๐Ÿ™‚

    Reply

  11. kalau aku jumpa orang suka buang2 sampah aku sumpat balik sampah tu kat mulut dia, baru dia jadi tong sampah

    Reply

    KNizam Reply:

    haritz : tuh kalau ko ada magik la kan. hehe ๐Ÿ™‚

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge