hamster raya…heheheh

raya lepas adik aku bawak balik hamster dia dari jb. jauh tuh hamster ni travel dari skudai ke jasin nak berhari raya ngan kitaorang. heheheheeh memang havoc gak la ada hamster neh kan. memang laju giler dia lari. petang2 siap bawak pi jalan2 kat laman depan sekali. sekali tuh dia hilang la plaks. kecoh gak la nak kena carik kan. ingatkan dah chow ke rumah jiran, sekali jumpa sebelah av set. hehehehe dia pun suka dengar iklan gamaknyer. hehehehehehe 🙂

p/s – hamster neh minum air fanta grape hijo tau. heheheheh 🙂












Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

7 responses to “hamster raya…heheheh

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.