Gembala Kambing di Naran Dan Beratus Ekor Kambingnya di Tepi Sungai Kunhar, Kambing Pink Pun Ada Ya

Live Update: 22 Jun ’10, 1.49am PKT PST | From: Nokia E71, Nokia N97 or iPhone 3Gs | Author: KNizam

masa aku nampak je kumpulan kambing yang besar ni
terus aku suruh driver aku berhenti
saja je nak berkenalan dengan kambing dan tuan kambing
mmg banyak ok kambing dia ni
beratus2 ekor dah ni. mmg ala2 nomad je depa ni
kalau penat depa berhenti, kalau malam depa berkhemah
kumpulan ni siap ada keldai, kuda dengan anjing sekali
kambing biri2 ni pun aku tengok tak perlu diikat je
rileks je ikut cakap tuan dia per terus ke depan hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 responses to “Gembala Kambing di Naran Dan Beratus Ekor Kambingnya di Tepi Sungai Kunhar, Kambing Pink Pun Ada Ya

  1. kalau kat Tibet tu dia dah kira org kaya tu hehe

    Reply

    KNizam Reply:

    haritz : kat sini pun dah kaya dah ni hehe 🙂

    Reply

  2. hahahahahahahaha. buat bbq sedah nih

    Reply

    KNizam Reply:

    ariff : hehe tu la kan. mmg sedap woooo hehe 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.