Gambar Superb Giler Poskad Pakistan

Live Update: 14 Nov ’09, 4.13pm MYT PST
From: Nokia E71
Author: KNizam

Aku perasan dengan poskad neh masa tengah belek2 buku kat saeed book bank.
Kenapa kedai buku dipanggil bank, jangan tanya aku ok. Hehe
Tapi mmg aku dah terbeli la poskad neh semuanya
Lawa siot tempat2 tourist spot kan northern area neh
Mmg korang akan x percaya la nanti, sebijik mcm kat swiss alps ok
Siapa kata takde kawasan pelancongan menarik kat sini ek?
Mmg korang akan jaws dropping punyalah kalau datang sini
X sabar2 siot nak pergi kat tempat2 neh semua tau

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

One response to “Gambar Superb Giler Poskad Pakistan

  1. Wahhh…cantiknya…tak sangka ada tempat menarik kat sana..

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.