FW: Melantak Durian Jelebu Lagi

Perrrrghhhhh ni hari ke 3 makan durian
Rasa panas badan
Nak demam pun ada
Tapi durian jelebu ni mmg terbaekkk la
Takde yang tak ok. Semua ulas best
Tengok kaler pun aku dah tahu isi dia mcm mana ok. Hehe
Pi makan durian weiiiiii
Sementara masih murah dan berlambak sekarang neh. Haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8 responses to “FW: Melantak Durian Jelebu Lagi

  1. pergh.. nampak cam sedap tuh..

    Reply

    KNizam Reply:

    beliamuda : hehe mmg sedap. tengok kaler pun dah tahu. hehe 🙂

    Reply

  2. Sedapnya deroyan. Deroyan kampung ke deroyan D24 ni.

    Reply

    KNizam Reply:

    drhouse : hehe duria jolobu je ni. hehe 🙂

    Reply

  3. memang layan makan durian nie… pastu simpan buat stok tempoyak…buat sambal …best

    Reply

    KNizam Reply:

    hazman : haha x sempat nak jadik tempoyak pun sebab semua dah kena bedal sebab sedap giler. haha 🙂

    Reply

  4. Wah nie buat halwe durian sedap betul ..makan with pulut

    Reply

    KNizam Reply:

    noni : hehe buat halwa apa plak. belasah semua sampai habis adjer kan senang. hehe 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge