Fruit Chat di Karachi Co G9 Islamabad, Tempting Siot Rupanya, Tapi Rasanya …..

Live Update: 26 Aug ’10, 4.20pm PKT PST | From: Nokia E71, Nokia N97 or iPhone 3Gs | Author: KNizam

nampak sungguh cool kan fruit chat dalam dulang besar ni
campuran buah2an dalam krim dan yogurt ditabur delima
delima merah tuh yg buat dia cantik tuh kan
tapi bila aku tapau bawak balik rumah, rasanya ermmmm
kali ni mmg menyesal membeli hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10 responses to “Fruit Chat di Karachi Co G9 Islamabad, Tempting Siot Rupanya, Tapi Rasanya …..

  1. Nampak memang menarik… hehe..

    Reply

    KNizam Reply:

    fahmi : sebab nampak menarik la aku dah terbeli tau hehe 🙂

    Reply

  2. Looks interesting… apa rasanya bro?

    Reply

    KNizam Reply:

    miga : hehe rasanya manis2 dan ada kelat2 sket sebab dia letak delima. tapi mmg tak habis la aku makan lepas berbuka tuh hehe 🙂

    Reply

  3. terliur melihatnya bro..

    Reply

    KNizam Reply:

    mus : rupa ada. tapi rasa agakla kurang sebenarnya. selera masing2 la kan hehe 🙂

    Reply

  4. pergh.. geram tengok siap ada merah2 la bagai tu sume

    Reply

    KNizam Reply:

    topo : hehe yang merah2 tuh biji2 delima merah tuh, memang mengancam kan. hehe 🙂

    Reply

  5. apsal nyesal plak?

    Reply

    KNizam Reply:

    zool : sebab rasanya agak la kureng menepati citarasa tekak aku. hehe selera masing2 la ni kan hehe 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge