Fossil Found in Kitchen Counter

perghhhh dalam marmar tuh ada fossil berjuta2 tahun la !

sapa sangka kan. kuasa tuhan neh kan. hehe 🙂

aku rasa kalau kat malaysia neh pun ada jugak fossil camtuh

cuma mungkin kita tak perasan adjer

setiap kali drive ke ipoh, korang akan perasan ada bukit yang ada marmar tuh

ntah2 kalau ada dinosaur kat malaysia, pastu tertanam kat situ

surelah akan ada fossil kan.

kalau dapat jumpa, boleh masyuuukkkk woooooo ! haha

– – – – – –

source here ok

After a factory had found a 40-million-year-old whale fossil in a limestone kitchen counter, researchers investigated the stone’s fossil-packed quarry, which could shed light on the origins of African wildlife.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

5 responses to “Fossil Found in Kitchen Counter

  1. salah…tokey kuari tuh la kaya kalau kita jumpa pon..haha..pasal kuari tuh dia punya !

    Reply

  2. yaaa….mmg dlm marble ade fossil…that’s whyla melalui fossil kite leh tau usia batuan tersebut…n klo nak tau..ade g fossil yg lagi micro n pelik2 jek kiter leh jmpa..heee…

    beb…i’m taking geology during U n do learn bout’ fossil..n for ur info..Ipoh perak tu my project site la for thesis..heheh…tapik xcek pong sal fossil..cek cerun kuari jek…geology engineer project..

    Reply

    KNizam Reply:

    why : wahhhh mesti menarik course ko tuh kan. mesti dapat jumpa2 mcm. hehe 🙂

    Reply

  3. nie balik umah kena korek lantai dapur nie…. lagi satu kena beli KANTA PEMBESAR…

    Reply

    KNizam Reply:

    kisah : haha harap2 jumpa pastu boleh jadik jutawan. hehe 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge