EURO 2008 – Fuhhhh Lega Malam Neh Takde Bola Dah… Wait For the Semi-Finale Ya ! Hehe :)

fuhhh lega dah habis quarter-finale.

haha hampeh sungguh takde live game italy-spain kat legend resort cherating.

semua sebab tv3 takde buat live.

hampeh sungguh. haha

so now we’re left with only 4 teams kan.

germany vs turkey and spain vs russia

dan gambar azri zainul di sini takde kaitan dengan euro 2008 ya ! hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

3 responses to “EURO 2008 – Fuhhhh Lega Malam Neh Takde Bola Dah… Wait For the Semi-Finale Ya ! Hehe :)

  1. boleh tidur lena lah malam ni
    btw, turki and russia final
    baru bengang sponsor 😛

    azwanhadzrees last blog post..Che Det Is No Exception

    Reply

  2. ha ha.. final German vs. Spain.. =) aku tatau apa2, tp harap final gitu.. baru nmpak hype.. ha ha ha

    Mohd Ismails last blog post..Mari aku ajar bagaimana uruskan RM60,000 dengan lebih berhemah & bijak

    Reply

  3. azwan : ya betul! boleh tidur lena kejap. haha 🙂

    mael : haha aku nak camtu gak tapi aku rasa one one them ie germany or spain akan tewas di semi lah. hehe 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge