El Camino del Rey [High Quality] – Ada Berani Kah ?

mak aihhhh giler scary dowh

aku pun x sanggup nak pergi melancong kat sana kalo camni

tapi memang thrill la kalau dapat jenjalan kat sana kan

memanglah gayat giler

tengok ke bawah tuh pun dah nak pening kepala. haha

tuh belum lagi buat abseiling ke, repelling ke.

perghhhh commando lah !

– – – – –

harus cuti2 malaysia je dah le. hehe ๐Ÿ™‚

ada berani kah ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

26 responses to “El Camino del Rey [High Quality] – Ada Berani Kah ?

  1. tak dapat tgk la.. kena pergi lab dulu baru boleh tgk.. huhuhu..

    Reply

    KNizam Reply:

    nikillas : hehe ko x leh access youtube eh. hehe kesian. hehe ๐Ÿ™‚

    Reply

  2. gila brani siot.. klau aku, dah sah2 pitam nk mampos! huhu.. dah la jalan tu nmpak sangat tak secure.. silap hari bln, nyawa melayang 8)

    Reply

    KNizam Reply:

    azizwan : hehe tuh la kan. aku tgk video pun dah gayat. haha ๐Ÿ™‚

    Reply

  3. wow. memang cantik!

    tapi tinggila. uhuhu.

    Reply

    KNizam Reply:

    alone : tu la kan. mmg tinggi giler. horror siot. hehe ๐Ÿ™‚

    Reply

  4. huihhh..mintak simpanggg…
    naik ketaq lutut ni tengok tu..wahahaha, memang hati kering la sapa yang panjat bukit tu

    Reply

    KNizam Reply:

    myfreak : hehe ko ketaq terus eh. tuh belum pergi lagi tuh. hehe ๐Ÿ™‚

    Reply

  5. Memang sesuai untuk orang yang gayat…untuk mengubat penyakit gayatnya…:-)

    Reply

    KNizam Reply:

    unactive : terus pengsan la nanti kan. hehe ๐Ÿ™‚

    Reply

    unactive Reply:

    Aku pun boleh tahan gayatnya…kat tempat tinggi…tapi masa pergi taman negara pahang dulu…naik jambatan gantung tu best aje…sebab pemandangan cantik…

    Reply

    KNizam Reply:

    unactive : aku kalau nak amik gambar kat atas tuh oklah. tapi kalau nak jalan2 mcm mamat tuh. haha gayat dowh ๐Ÿ™‚

    Reply

  6. hadui..gayat dowh…walau ada kabel kat tepi tuh,pun masih gayat..camna la time construction dulu

    Reply

    KNizam Reply:

    xmind : hehe tuh la kan. tak leh imagine lah aku. hehe ๐Ÿ™‚

    Reply

  7. Giler gayat.. huuuu…~

    Reply

    KNizam Reply:

    fizz : hehe semua gayat giler ah ๐Ÿ™‚

    Reply

  8. aku suke camni ler..cam kat kg aku NS ikut jln bukit putus..jln tu bes gak ikut lereng bukit,bwh nye gaung…tp xler ngeri cam video kat ats tu..

    Reply

    KNizam Reply:

    zai : jalan tuh dah besar sket dah kan. hehe ๐Ÿ™‚

    Reply

  9. tadek pic ke bro? ke musang berapi aku ni
    yang bermasalah? adoi ai~ nak kene reinstall
    balik ke ni?

    Reply

    KNizam Reply:

    kreuger : hehe youtube je yang ader lah. heeh ๐Ÿ™‚

    Reply

  10. haha..cam sial jer dia nyer jalan..memang cari nahas tuh beb…

    Reply

    KNizam Reply:

    life4hire : haha apasal tetiba semenjak 2 menjak neh ko asyik guna selain mylife4hire ni eh ?

    Reply

    Kesengalan Reply:

    haha..takde motif sebenarnya..kesengalan..

    Reply

    KNizam Reply:

    lif4hire : haha habes menarik perhatian lah tuh kan. haha ๐Ÿ™‚

    Reply

  11. lagi tinggi lagi bagus

    sempat mengucap kalau jatuh

    Reply

    KNizam Reply:

    bagak : hehe kalau lagi tinggi lagi cepatlah tarikan graviti kan. hehe ๐Ÿ™‚

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge