Duku Manis Bukit Baru Melaka



Duku Manis Bukit Baru Melaka, originally uploaded by KNizam Artwerk.

Hehe semalam sempat aku beli duku neh otw balik from hospital
Memang manis dowh. Harga boleh tahan
Bulan puasa jarang makan buah tapi kalau dah sekali balun banyak woooo
Hehe sebelah tu langsat, ke dokong eh ?
Kalau hari biasa mau adjer aku belasah duku yang byk giler kat muar
Eh nak pergi kopi 434 la raya neh nanti. Hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 responses to “Duku Manis Bukit Baru Melaka

  1. tahun ni tak sempat lak nak makan langsat, dokong dan senangakatan.. padahal ade jer kat umah.. tpi, tak sempat masak ranum lagi masa tuh.. -_-“

    Reply

    KNizam Reply:

    beliamuda : hehe tunggu la raya nanti surelah berlambak2 duku kat area muar tuh nanti. hehe 🙂

    Reply

  2. sedapnyaaaa… sini x jumpa la plak duku… abis musim dah kot.

    Reply

    KNizam Reply:

    buzzy : hehe area selatan biasanya time2 raya akan ada musim duku. hehe 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge