Dried Fruits Balochistan di Mall Road

Live Update: 21 Jan ’10, 2.12pm PKT PST
From: Nokia E71
Author: KNizam

Kat mana2 aku pergi mesti akan jumpa kedai jual dries fruits neh
Ni boleh dikira sebagai kudapan la utk rakyat pakistan kan
Sedap gak la mengunyah dried fruits sambil jalan2 kat mall road neh
Berlambak2 dried fruits untuk dipilih
Biasanya aku amik yg mix je, senang sket malas la nak pilih2 semua tuh kan
Harga mmg murah dalam 200 rupees je sepeket
Mmg sedap dan rugi la sapa x beli kan. Hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 responses to “Dried Fruits Balochistan di Mall Road

  1. Suka dried kiwi fruits…nyum..nyum..

    Reply

    KNizam Reply:

    nohas : buah kiwi mahal woooo kat sini. hehe 🙂

    Reply

  2. kalau lah kat malaysia ni murah camtuh kan bagus..hehe

    Reply

    KNizam Reply:

    bbhussain : hehe tengok tempat la kan. kalau buah sini export ke msia jadi mahal la kot. hehe 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.