Doa Paling Mustajab Pada Hari Ini

Kenapa aku suka sangat denga Hari Jumaat ?
Sebab pada hari ini aku boleh baca Yaasin dengan aman
Pergi masjid awal. Boleh rileks kejap
Sebab ada doa antara 2 khutbah
Itulah waktu paling mustajab minggu ini
Waktu untuk aku minta pertolongan Allah
Minta keampunan, minta ketenangan, minta kesihatan
Juga adalah waktu untuk aku mengadu akan masalah duniawi yg makin menghimpit di sekeliling aku
Bilamana pengaduan kepada manusia bukan lagi option numero uno
Aku rasa tenang je hari neh
Korang amacam ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 responses to “Doa Paling Mustajab Pada Hari Ini

  1. bro, cantik gambaq hang 😀
    skang ni dah pakai dSLR ar?
    senyap senyap jer kan… huhuhuhu
    tak ajak pon beli sekali :p~

    Reply

    KNizam Reply:

    kreuger : hehe pakai handset je la. sebelum solat jumaat tuh. hehe 🙂

    Reply

  2. hah! biar betik knizam bawak masuk dslr dalam masjid.. aku rasa pakai henpon je ni kot..

    tapi mmg cantik gmbar tu.. sekali imbas look likes replica yassin yang besar ditengah2 hutan belantara… macam ada gergasi yg bernama knizam yg snap.. hehehe

    Reply

    KNizam Reply:

    khai : hehe tuh la kan. takkan nak pakai dslrkot. maunyer kena ketuk ngan tok siak. hehe 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge