Destinasi Bajet @ 8TV | Season 2 Episode 7 – REDANG ISLAND !

kali neh destinasi bajet pergi pulau redang lah

rindu siot nak pergi pulau redang tahun neh. hehe

neh mesti pergi gak neh nanti. hehe

videos coming soon ya !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8 responses to “Destinasi Bajet @ 8TV | Season 2 Episode 7 – REDANG ISLAND !

  1. Pingback: negaraku.net

  2. mana gambar nih nak tgk hehe

    zamz’s last blog post..Activity di Malam Hari..

    Reply

  3. zamz : haha dah tak sabar2 lah tuh ek. hehe 😥

    Reply

  4. pulau redang, bila aku akan sampai kesana. hu3.

    megat’s last blog post..Kemaskini Laju, Berubat Dan Bisnes

    Reply

  5. megat : hehe kena pergi gak bro. mmg best giler. hehe 🙄

    Reply

  6. redang plak dia pegi. jeles betul laa… huhu… bila laa saya nak sampai kat pulau2 terengganu nie…

    buzzybug’s last blog post..tadak title

    Reply

  7. buzzy : hehe kena pergi cepat tuh. rugi woooooo 🙄

    Reply

  8. Norazah Binti Abdul Aziz

    Assalamualaikum….boleh saya tahu kos ke pulau redang.. ambil package atau sendiri2 jer…Saya nak kesana, tp sblm tu nk tahu selok belok kat redang tu…cost naik kapal dr jeti kesana, nama tmapat pkmpungan org melayu, tmpat makan2 sedap ker? n sewaktu dgnya…harap sangat bantuan anda n tima kasih kalo sudi bg panduan…

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge